DATE OF COUPLE --> 6 AUGUST 2011
BIRTHDAY KIMI N JUE --> 11 OCT 1993(LIBRA) , 29 0CT 1993(SCORPIO)

Friday, 3 February 2012

berpisah kerana terpaksa :'(

hari nie jue dah otw p jb , hmmm:'( dia practical kat sana 2bulan . sumpah sangat , aku tak snggp jauh dgn dia , dan dia  pun sama jugak .  kami berdu taknak berjauhan . tapi keadaan yang memaksa kami . walaupun hati tak rela , sedangkn satuhari kami jauh dah rasa lain sangat , inikan pulak yg 2bulan :'( jue , kimi nak jue tahu yang kimi sayangggggggg<3 dgn jue . percayalah ! kimi takkan buat benda yang pelik-pelik , yanng bukan-bukan . kimi akan tunggu jue sampai bila-bila . JANJI ! kimi jaga hubungan kita :') jue kat sana jgn sedih selalu ,, kimi tahu jue pun sedih jugak sbb kita terpaksa berpisah sementara . jue kuatkan semngat , percaya diri .  jue pergi sana untuk study , uuntuk cari ilmu . dalam keadaan terpaksa macam nie  , memang susah untuk terima . lagi-lagi kita dah semakinn rapat :') itu yang penting sayangg<3 . jue simpan dalam hati . pergi sana untuk belajar ! kimi takkan cari lain , JANJI ! selagi sayanggg ada dgn bie , bie dah cukup bertuah sayangg :* bie tggu smpai bil-bila . mmmuahhhhhh :* sayanggggg dia sangat ! I LOVE YOU SAYANGG<3 . muuahhh :* ingat apa yang  bie pesan semalam :')

No comments:

Post a Comment