DATE OF COUPLE --> 6 AUGUST 2011
BIRTHDAY KIMI N JUE --> 11 OCT 1993(LIBRA) , 29 0CT 1993(SCORPIO)

Monday, 5 March 2012

SAMPAI DI BULAN KE-7

hey lama jugak kami tak update blog kami :) rindu rindu . nak share sikit cerita kat sini . hehe :)
alhamdulillah hubungan kami sampai ke hari ini , sudah 7bulan kami bersama-sama <3 . YEAHHHHHHH :)) i love you debap .
macam-macam benda yang kami buat , gaduh tue tak payah cakap lee kan . mmg normal setiap couple mesti ada gaduh punya . betul kan ? selagi kami kuat , percaya satu sama lain itu pun dah cukup untuk buat hubungan kami sampai sekarang :) apa yang paling penting dalam  hubungan kene bertolak ansur . jangan pentingkan diri sendiri . cuba selesaikan masalah yang ada , setiap individu mesti ada pandangan masing-masing kan . normal kalau ada tersalah faham , fikir yang negatif , itu yang buat hubungan kami makin kuat . macam-macam laa dugaan yang datang dekat kami . boleh nak katatkan setiap bulan kami ada gaduh :( tapi kami berdua selesaikan dengan cara baik , jangan pikir terburu-buru . bukann senang nak bina hubungan nie sampai sekarang . bukan senang nak jadi senang , dan bukan susah nak jadi susah . bila-bila dugaan boleh datang dengan tiba-tiba :( kami berdua kene kuat antara satu sama lain :)) yang paling penting , kalau kita percaya pasangan kita jangan dengar cakap orang lain . orang lain hanya tahu mneyusahkan dan menyemak jea , saje nak meruntuhkan silaturrahim orang , hmmm :( tapi aku semakin percaya dengan hubungan aku sekarang nie . aku tak tersilap pilih org untuk teman aku setiap hari . yeayyyyyyy :)) rasa seronok , happy , gembira smpai hari nie . kueh bahulu sayangggggg debappp <3 . kami akan buat yang lebih baik dari semalam . amin :) semoga hubungan kami kekal sampai bila-bila :) aminnnn :)) doakan kami , bersyukur sampai ke tahap nie :)
I LOVE YOU DEBAP <3 I LOVE YOU DEBAP  :*

No comments:

Post a Comment