Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

DATE OF COUPLE --> 6 AUGUST 2011
BIRTHDAY KIMI N JUE --> 11 OCT 1993(LIBRA) , 29 0CT 1993(SCORPIO)

Saturday 31 December 2011

HAPPY NEW YEAR 2012 !

Hello :) . Nak share apa yang kami buat time new year nie :)
Kami berdua cadang nak sambut new year dekat the curve . Last-last jadi pulak sambut dekat the curve . Kami sambut dengan eeyka , kawan college jue dgn adik aku , aqila . Huhuu:) mmg best gila . Happening gila kiteorg time tue . Kiteorg gerak awawal dalam pkul 7.30 dah gerak dah :) yahooooooo ...... Smpai2 sana kiteorg pusing2 curve jap , lepas tue kiteorg lepak mmc'd . Hhehehe kiteorg nak mkn , lapar . Zzzzz :p. Lepas tue , ada kawan college jue lepak sekali dgn kiteorg . Dia pun jojoin :) . Hahaha borak-borak jap . Tak lama lepas tue , kiteorg p main game . race kereta ! Aku kalau race dgn jue, mstiaaku kalah pnya . Haihhh geramm aku :p . Pelik pun ada . Hmmmm:( . Lepas main game tue , kami semua p lepak street .
Kami semua main spray ala2 salji tue , tapi buih . Main tembak-tembak ! Hahah seronok gila time tue . Ada yg tembak bangla laa , ada yg tmbak pkcik tua laa . Budak kecik laa , hahahah habis melekik satu badan kami semua . Tapi mmg syokk gila . Time tue mmg happening . Orang ramai gila ! Hahhaha , smpai satu masa , aku suruh jue naik atas badan aku . Habis kami kene attack dgn budak2 spray semua . Lagi-lagi juE :'( . Kesian dia . Habis satu badan dia . Muka semua kene . Mata pun keene . Lepastu aku turunkan dia , dia tension . Dia marah aku . Aku cuma nak tolong dia bersihkan semua . Tapi dia marah
aku balik . Hmmm:'( time tue aku sedih gila . Aku pun diamkan diri aku jap , mgkn dia tknk org kacau dia time tue . Kalau
aku tegur , lagi dia marah aku nnti . Hmmmm:( hilang mood aku semua time tue . Smpai laa timee bunga api . Baru aku ada
semangat sikit time tue :) yeahhhhhh :)) . Lama jugak bunga api tue . Hihihii kiteorg ada beli bnda yg keluarkan kertas
yg bnyak2 tue . Kau dgn jue tembak kat langit . Habis serpihan dia kene kiteorg .hahahahah beestttt !!!!
Lepas habis semua bunga api , aku jmpa mmbe aku jap .terserempak dgn dia . Aku lepak situ dgn aqila . Jue dgn eyka lepak
kat tangga . Hmmm jumpa kakak farah , lepas tue , aku lepak dgn jue . Aku dukung dia . Nasib ringan jea , tapi
berpeluh jugak aku . Hahahah:) . Kami sembang2 , pasal azam 2012 . Kihikikhi;) . Nak balik kiteorg singgah lepak dekat
shah alam , fuyoooo jue drive smpai sana . Steady semua bnda dia nak langgar kan . Hahahahahah takut bie syg :p . Kiteorg lepak2 , mkn2 semua . Time tue mula laa , jue dgn eyka bahan aku kan . Tak apa2 , aku balas balik . Hahahahahah
Mmg kelakar gila . Kelakar gila gila gila .ada jea bnda nak ckpo . Tak henti2 . Lyn jue smpai sakit perut aku gelak . Haoihhhh kelakar . Time tue , aku rasa senang sangat dgn dia . Happy jea rasa . Bahagia apa semua laa :)) yeaahhhhhhhhh :* .kami lepak smpai pukul4 pagi . Hahahaha:)) nie laa kali pertama aku clbrate new year dgn jue :) harap
kekal smpai bila-bila:) HAPPY NEW YEAR 2011 :) BYE BYE 2011 :)

No comments:

Post a Comment