Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

DATE OF COUPLE --> 6 AUGUST 2011
BIRTHDAY KIMI N JUE --> 11 OCT 1993(LIBRA) , 29 0CT 1993(SCORPIO)

Wednesday 7 December 2011

sedih :'(

Blogger blogger, nak cerita ni :( Aku sedih sangat-sangat :'( Kau lah tempat aku mengadu :'( Hhmm, dia sekarang dah tak macam dulu, blogger. Dulu dia suka cakap baik-baik dengan aku. Salah siket pun dia tak pernah marah, dia cakap lembut je dengan aku. Aku suka dia cakap macam tu, rasa dia macam sayang je dekat aku :') Dia kata dia tak nak marah-marah. Dia kata dia tak kan pernah marah. Sembang je :'( Salah aku sebab aku tak pernah nak faham dia sampai sekarang. Aku memang tak pandai nak amek hati dia :'( Aku selalu buat dia tension dengan aku. Buat dia bengang dengan aku :'( maafff :'( Aku memang tak guna langsung :'( Aku langsung tak pandai nak amek hati dia :'( menyusahkan dia je :'( Tak buat dia bahagia pun dengan aku :'( Maafff :'( Dia memang dah bosan ke dengan aku ????? :'( Betul apa orang cakap, mula-mula memang best. Lama-lama kita asyik nak cari je kesalahan dia, kannn blogger :'( Aku sayang dia sebab dia tak berkasar pun dengan aku, aku tak benci dia pun blogger :'( Aku tak boleh benci dia :'( Aku dah sayang dia :'( Cuma aku SEDIH je sekarang :'( Kau patut marah-marah aku :'( Maafff :'(

1 comment: